måndag 30 juli 2007

"Röjjardag" inför visning

Tänk att jag alltid lyckas pricka in det fina vädret när jag är instängd hemma o städar o grejar. I dag har jag städat bort en massa saker hemma, frostat av frysen och gjort en del andra bra saker inför att det kommer hit en kille o städar i morgon. Det är så skönt att vi köpt den tjänsten för jag är utled på att städa.

På onsdag är som sagt första visningena v lägenheten o det är skönt att det är dags nu så vi får det överstökat. Känns lite trist att komma hem o bara vända i dörren för att bo på annat håll igen.

Ska jobba i slutet av veckan men jag hoppas att jag kommer få tid för lite hundträningen igen nu, det känns astrist att inte ha Z hemma men det är inte att tänka på med tanke på hur mkt han fäller.

Ska nog gå en kort promenad på egen hand nu, saknar Z ännu mer...

Inga kommentarer: